30 Nisan 2012 Pazartesi

çiçek dürbünü

ben ne isterdim?
fakat ben neyi istiyordum?
işte seni.
insan görmek istemiyorsa, allah bile gösterebilir mi ona yıldız gibi uyumu?
insan zıddıyla müstesnadır
daha önce kimse bana mercek tutmadı
neden korktun?
hikmet köşesinde oturmuş anlaşılmayı beklemiyor
belki anlaşılmak değil sadece eğlenmek istiyor
herkes gider, Sevgi gidemez
biz aslında seninle iyiyiz böyle
neden korktun?
bu son görüşmemiz iyi oldu, daha iyi tanıyoruz
ben bu evden ayrılamam
aslında kimse olanları önemsemiyor
hiçbirimiz gerçekten hiç aç kalmadık
direndiğin şey, kalır
türk filmlerindeki mağrur adam, mağdur kadın
ben bi sürü öykü yazdım
çaycılar olmasa ne yapardık bilmiyorum
ben her şeyi gördüm de bir şey gözümden kaçmış
çok genciz
ceketini omzuna asıp bütün sokaklar onunmuş gibi yürüdü
ve sen bunu gördün
ve rezil gülüşlerini soktu
ve böylelikle aklını zehirledi
büyü yapamaz oldun
değer mi?
hiç diyor musun keşke olmasaydı diye?
hiçbir soru öylesine sorulmaz
önüm arkam sağım solum pişmanlık
sen banyo yaparsın, güzel kokan ben olurum
sokağın adını hatırlayamıyorum
üç sene yeterli olur mu?
allah meşgul olsa gerek, can not be reached at the moment
gözyaşımızla bi göl yapsak, güneş çıkar hepsi buharlaşır, o kadar şanssızız
ay ne arabesk üniversiteye ne kadar da yakışmıyor
ülkemizde en çok yetişen şey köylüdür
n'olur dikkat et biri gözünü bağlamaya çalışıyor
güzelim gözlerini
ben sevgili de olurum, anne de olurum ben, yazar bile olurum
ama gece vakti bi daha minibüse binemem
kuşluk vakti ağlayamam
nasıl olur?
balona binemedik
lunaparka gidemedik
başkalarıyla oldu
beyaz elbisesiyle yağmurda yürüyen, çantasından tabancasını çıkaran kadın seni neden korkutuyor
muhtemelen annenle benim rüyalarımız aynıdır
kaybettin kabul et
eğer anlamıyorsa boşver tatlım
bütün nesneleri bi kenara da atsan birisi hep sana aittir
sabret, hem başkaları da seni öptü
bir omzu hep diğerinden aşağıda yürüyor
kelimelerin hepsiyle birlikte yüklensem bir şey ifade ediyor mu?
bugün ben bir adamı öptüm
ah neden korktun?
seslenmek dua etmek gibi
'gittiğin o gece ardından iki kadın oturup ağlayacak
biri annen diğeri ben
benim biraz ahım kalacak'
allahım affet
on iki tane defterim var
ayva çiçek açmış yaz mı gelecek
vallahi inanmam
bugün ben birini neden öptüm?
bakınız deliriyorum
göz göre göre vazgeçiyorum
durdurun
ona güvenim sonsuz, hafızası harikadır
eminim hatırlayacaktır bir sürü sabahın beşini
bin beş yüz metre yükseklikten sana seslendim
bunu yaptım
köyüme gittim
buğdaylar
çilek
üşüdüğünde hep yanındayım
kollarını içeri sok, hava soğuk, kolların hep buz
senin anlayışına hayranım
neden ben olmama izin vermedin
tuğba hep çok güçlüymüş
eski arkadaşlar öyle diyorlar
zamanı durdurabilsem
geri

kalbim kırık öleceğim
bilmem ne halt edeceğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder