2 Mayıs 2012 Çarşamba

bir halk türküsüne nazire

"-kahveci oldum: çayın cibresi ile çay sattın dediler, pılımı pırtımı haciz ettiler.
-şoför oldum: karınca ezmemek için caddelerde yalpa yaptırdım otoya. sarhoş diye ehliyetimi aldılar.
-ressam oldum: tablo yaptım, resimlerime bakıp güldüler.
-çorapçı oldum: sen ayağımıza değil, başımıza çorap örersin dediler.
-artist oldum: sen çok meşhur bir jönsün, perdeye sığmazsın dediler.
-yarışçı oldum: hiç tavuk kovalamasını bilmiyorsun diye müsabakaya almadılar.
-tayyareci oldum: evvela yerde yürümesini öğren diye beni bebek askısına taktılar.
-sobacı oldum: senin gibi boruları biz takmıyoruz dediler. siz söyleyin boru mu bu?
-kaptan oldum: sen lenger takıp denizin dibini su üstüne çektin, ada yaptın dediler.
-hastanede hastabakıcı oldum: yan gelip yatmasını bilmiyorsun, sen hastasın dediler.
-doktor oldum: çelikten kalp ve sinirlerin varsa sana servis şefliği verelim, dediler.
-akıl hastası oldum: 'normalsin'. taburcu oldun, delirdin dediler.
-nihayet bütün dünya benimdir, diye dayattım. tımarhaneye yattım.
-keşifler yaptım -resimler sattım

 sayın okuyanlar şimdi oldu mu?
 taş gediğini buldu mu?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder