31 Aralık 2010 Cuma

hayınsın niçe, zalımsın niçe!

dostlarım, beni öldürmeyen şey ebemi sikti. gerçekten. delinin biri kuyuya bi taş attı, kırk tane zeka küpü bunu çıkaramadık.

burası benim evim. burada ayağını uzatıp dinlenebilmek gerekiyor, lakin ayağında pranga, sen sağa kaçıyorsun, o hep solda. çorba yapacağım mesela, ya salça bitmiş ya tuz bulamıyorum.yazık lan.

sakın tek bir yalan daha söyleme. neden biliyor musun? çünkü inanırım. çünkü herkes öldürür sevdiğini. neden? neden? neden? amına koyim neden?

bugün küfrediyoruz. bizi buraya getirenlere, bizi burdan alıkoyanlara, bizi burdan sürenlere, hapsedenlere. yaslı gitmişik fakat şen gelmişik. nah şen gelmişik!

yani demem o ki pos bıyık, burdan sağlam çıkarsak büyük ihtimalle o übermensch olayı gerçek olacak. valla bak. alıcam elime değneği, artık mağaraya mı yerleşirim, dağlarda mı dolanırım bilinmez. birtakım şeyler olacak.

bütün bunları düşünürken hani senin o çok korktuğun, çok çok kustuğun merhamet duygusu var ya, o benim artık. sezen aksu yüzünü dökme küçük kız diyor, bir küçük kız var ki videoda, öyle üzmüşler ki benim 5 yaşındaki halimi, içim eziliyor. beni öldürmeyen şey rüyalarıma giriyor. yusuf'u kuyuya attınız bari merdivenden haber verseniz... çıkabileceğini bilse...

çünkü bilmediğinden korkar ya insan. ama sen de yüzünü dökme küçük kız, kızma onlara. rabbim affet bilmiyorlar!

1 yorum:

  1. onu bunu geç de, yemek yemeyi unutma.annem çok kızdı.hiç bişey yemiyo diyo.yazık çorba yapcağına yapılmışı iç.valla gebertcem seni.ödevin:bi haftada 7 kilo almak.hadi kolay gelsin.
    bi de özger oku.bahar annemizin yemenisindeki solgun çiçekmiş.bekleyelim..

    YanıtlaSil