18 Kasım 2012 Pazar

- randıman alamıyorum.

- o puroyu çıkar bi ağzından, çıkar.

- yani diyorum ki ben bir yere gittiğimde, görmek istediklerimi orada hazır bulmalıyım. neden böyle oldu? benim olduğum yerde olan her şeyin aslında benim yüzümden olması gerekiyordu.

- ama öyle değil. katresin alemde ama dilde derya olmuşsun.

- işte sen de haksızsın. önemli ve kıymetli olduğumu kanıtlamak için daha hangi şekillerde rezil etmem gerekiyor kendimi?

- sen, bilmelisin ki, bazı insanlar kendileri gibi kalarak elde ederler istediklerini, sen onlardan değilsin. kanlı canlı, ete kemiğe bürünmüş halinle, bunu çok da başarabilecek biri değilsin.

- neden?

- çünkü kadınlarda sürekli aradığın bazı şeyleri- uyum gibi- kendi hayatına taşımadan, bu çürük halinle başarıya falan ulaşamazsın. iyi ve güzel olan her şeyle kavgalısın. baştan sona repliksin. kendine ait neyin kaldı?

- odam var. yetmez mi?

- bana yeter, sana yetmez. çünkü her zaman, aslında evde bulabileceğin şeyleri, dışarılarda düşe kalka arayacaksın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder