21 Haziran 2012 Perşembe

havadan sudan konuşmayı beceremedik. şükretmeyi. hayatımın en mutlu anıymış, inan bilmiyordum. çiçeklere şiddet gösteriyorum. güzel olan hiçbir şeye tahammülüm kalmadı. köpek gibi özlüyorum. ilaçlara, paraya, sigaraya ihtiyacım var. göz gözü görmüyor burda, göz gözü görmüyor. dağılmışken beni görmelerini istemem. hiçbir sorunu olmayan ve hayattan tat alan katıksız bir ahmak olarak yaşamımı sürdürüyorum. insanlara gülüyorum, anlıyorum insanları, onaylıyorum. seviyorum bile. zehrini münasip bir yere bırakıp kaçmış, emekliye ayrılmış bir akrep gibiyim. ve resimler bulanıklaşıyor. hayat senden öncesi, senden sonrası değil, seninle'si. defterleri de yaksam değişmedi. çıkar çok güzel gülen adamı, at çöpe, at çöpe. ölüm geldiğinde sessizleşeceksin. hep onu beklemiş gibi. hep onu beklemiş gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder