24 Haziran 2011 Cuma

-yine mi aşık oldun?
-o kadar çok insanın içinde, onca çokluğa rağmen, yine aşık olan ben oldum.

eğer aşık olan sensen, bil ki zulmün en büyüğü sanadır. buralarda sevmiyorlar aşıkları. hepsini ortadan kaldırmaya niyetliler. sen hepsini ortadan kaldıracak kadar ondan başkasını düşünmüyorsun.

-iki şehir arasında kalmak nedir bilir misin?
-bilmem.
-beni yorma artık.

artık beni yorma çünkü aldığım nefes yetmiyormuş, doktor öyle dedi. ben doktora senin de aldığın nefes ziyan be canım diyemedim, doktor öleceğimden emin. doktor?

-alamadığım nefese inat, bahçelere koşmak istiyorum, nasılsa toprağı görünce hepsi geçecek.
-hiçbir şeyin geçeceği yok.

ama neden? herkesin herşeyi geçerken, çocukları oluyor herkesin, herkes işinde gücündeyken, senin bir arpa boyu yol alamaman neden?

-bazen bir arpa boyu, hepsinin toplam yolundan uzundur.
-lütfen birbirimizi kandırmayalım kamil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder